helgen

2012-09-30 | 18:53:51 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
tjo i fredags var det skola sen tjejmiddag hos jossan och det var jättekul men runt halv 9 drog vi in till en fest vid medis. Det var ganska många där men tyvärr hade de ingen musik så det blev fett segt så runt 11 drog jag och emelie och mötte upp hennes kompis och sen drog vi till zinken på fest me när vi kom dit så var lägenheten asliten så vi tagga de hem istället och jag kom väl hem strax innan 1. På lördagen låg jag i sängen hela dagen och vid 6 drog jag hem till malin på tjejmiddag, igen, och vi åt och så och sen drog vi till alex på fest. Var där hela kvällen och kom hem, runt 2 men det var nice. Idag har jag städat hela mitt rum och pluggat och nu ska jag ut och springa. Sen bllir det väl att duscha och kolla x factor och plugga lite till,rooligt. 
biiiilder dåra
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0