Helgen

2012-09-02 | 23:00:20 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

tänkte bara berätta lite fort om min helg, i fredags vare först skola sen på kvällen drog jag och massa till en kille som hette olle ute på strand och var där till typ 11 sen åkte jag, malin och emelie till en kille som hette andre vid ip istället och var där hela kvällen och kom hem strax efter 2. I lördags gjorde jag ingenting speciellt på dagen men på kvällen mötte jag upp jossan,emelie,elin,källan och kimberly på alle och vi drog till andre där det var några men drog drog därifrån efter typ en timme för det vra ganska segt och då mötte vi upp tobbe,tim,anton och bocelli i centrum ochj drog hem till emelie istället. Var där ett tag och kom hem vid 1, gick och la mig direkt var astrött. Sen idag har jag inte gjort någonting bara kollat film,tränat och duschat.
här kmr lite blandade bilder från helgen.


 

 

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0