My Own Way

2012-09-16 | 10:51:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Ber ännu en gång om ursäkt för den dåliga uppdateringen men som sagt så har vår dator gått sönder så om jag ska blogga kan ja inte bara sätta på datorn lite snabbt och bara skriva ett inlägg utan jag måste använda en annan dator och fixa lite grejer vilket tar lite tid och då har inte jag hunnit. I fredags så var det först skola och senare på kvällen så drog jag med några i min klass till hammarbyhöjden och umgicks med lite folk,, det var jättetrevligt. Slaggade borta och jag spenderade hela gårdagen med Jonte.
Idag ska jag bara ta det lugnt hemma, har lite läxor och sånt där som verkligen måste göras.
FREEEDAAAGS!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0