måndag

2012-09-10 | 19:29:29 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Idag var det skola, hade rast i 3 timmar och 20 minuter men då chillade vi typ i kunskaps gymnasiet en stund åt lunch där och sen drog jag och ammi till globen och fika. Efter skolan solade jag och sen fixade jag lite grejer hos emelie inför insparksfesten imorn :))) fick ocksåp reda på att jag har håltimme imorgon så slutar kvart över 12 men tror jag och ammi ska åka till buttrix och fixa grejer inför insparken ;) men nu ska jag snart ha träning och senefter ska jag duscha och grejer så kmr nog inte blogga mer idag 


bild från i lördags 
bild på ammis fina hår idag 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0