oj då

2012-09-17 | 17:22:26 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
oj har inte bloggat på nästan en vecka :o dåligt av mig men förra veckan gjorde jag inget speciellt på vardagarna, typ träna och plugga och skola. I fredags var jag på fest i haninge kom hem vid halv 1 då jag skulle upptidigt på lördagen. På lördagen hade jag match på morgonen mot bele barkarby, det gick bra vi vann med 3-0 det gick inte så bra för mig dock då jag fick vara anfallare som är det värsta jag vet plus att jag hade helt sjukt ont i mina lungor/hals kunde inte prata eller andas :( men på kvällen var jag först i nyckelviken i nacka med nya klassen och hade supermys och vid halv 12 drog jag till simon och var där en stund. Igår gjorde jag absolut ingenting på dagen eller följde med jossan och sola men på källen tränade och duschade jag. Idag var det skola och efter drog jag och sola och nu ska jag snart fixa middag och sen vid 8 är det träning :) 
från igår efter att jag tränat, har bestämt mig för att börja kötta och verkligen komma i form, sen har jag också coopertest om 1 vecka och vill verkligen få bra på det :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0