Once Before

2012-09-19 | 22:25:37 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Tjenare alla tusentals läsare idag är det onsdag och jag har faktiskt vart väldigt duktig idag, började med att man var lite nyttig vid lunch och åt på en vegetarisk buffé (lite hälsosammare än donken som jag annars äter på i princip hela tiden) sedan när jag kom hem så pluggade jag svenska och är helt klar nu med läxorna vi hade och sedan har jag även tränat, a.k.a sprungit i 20 minuter, det kanske inte låter så mycket men det är mycket för mig då jag inte sprungit på x antal månader. Sedan har jag även tagit en lång fräsch dusch och nu sitter jag bara med datorn i knät och ska när som helst skölja ur mitt balsam som suttit i lite drygt 1 timma och efter det ska jag bara gå direkt och lägga mig.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0