Onsdag

2012-09-12 | 18:21:44 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
hej, igår var det inspark och temat var jorden runt, JAg emelie och ammi klädde ut oss till miss universe ;) haha men har tyvärr ingen bra bild på oss där man ser hur alla vi tre såg ut. Men jag tyckte att det var jätte kul dock dansade vi som fan så har asmycket träningsvärk nu och har ont i fötterna :( Men idag var det skola som vanligt, seg dag slutar kvart i 5 men vi fick sluta tidagre så slutade halv. Drog hem direkt och har precis pluggat idrott och nu måste jag plugga eneglska och sen matte då jag har matteprov imorgon :O sen vid 8 har jag träning så kommer inte hinna blogga mer idag .
jag igår innan insparken
Emelie och Ammi på insparken 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0