Snabb uppdate

2012-09-05 | 22:51:25 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej tänkte bara uppdatera er lite snabbt haar ju inte bloggat sen måndags eller söndags. Men i måndags vare skola sen mötte jag emelie sen drog jag hem passa min brorsa och sen drog jag och träffa malin och emelie och lite senare drog vi till alle och mötte några andra ett tag. Igår var det skola sen drog jag och sola sen drog jag hem och sprang på rullbandet och sen duscha jag och kolla på film och efter det träffade jag hannah ett tag. Idag var det skola sen kom jag hem sprang på rullbadnet kollade på film och vid 8 hade jag träning. Kom he mfrån träningen kanske för en halv timme sen och nu har jag duschat och nu ska jag sova :) godnatt alla
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0