snabbt inlägg

2012-09-27 | 19:02:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
hejhej tänkte bara blogga lite snabbt eftersom att jag verkligen verkligen måste plugga. Har helt sjukt mycket läxor just nu och blir fett stressad men istället för att göra de blir jag så stressad så att jag inte kan koncentrera mig så då kan jag ändå inte plugga:o blir alltid så. Men imorgon är det fredag och då är det skola sen ska jag på "tjejmiddag" hos jossan och sen ska vi dra vidare. På lördag ska jag in till stan med emelie på dagen och köpa present till malin som fyllde år förra söndagen. Sen på kvällen ska jag på tjejmiddag hos malin och sen ska vi dra vidare. På söndag ska jag träna och plugga som fan. Skönt med planer för en gångs skull :)
Bild från idag 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0