So Sick

2012-09-24 | 22:37:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Måndagen och dagen har varit helt kass helt enkelt.. Skoldagen var grymt seg och det började med att jag kom för sent till mitt prov då det var typ en hel jävla årskurs med 10-åringar eller något som ockuperade alla bussar så man inte kunde gå på.
Sedan efter skolan åkte jag till alleplan och köpte Ben&Jerry och energidricka då jag bestämt mig för att ha en filmkväll. Sedan dess har jag ätit underbar tacos till middag, duschat och laddat fram filmen och det blev Léon vilket är en film jag vanligtvis inte skulle ha valt men vi såg ett klipp från den på film- och tv-kunskapen och den verkade faktiskt bra så nu håller jag på och kollar på den och det är ca 20 minuter kvar.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0