Sorry!

2012-09-12 | 22:04:45 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Förlåt för den dåliga uppdateringen från min sida men det är så att våran bärbara dator har gått sönder och då har jag inte riktigt haft tillgång till någon dator förrän nu men jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. 
I måndags så var det då först skola och sedan var jag med Jonte och igår så hade vi insparksfest med tema Jorden Runt så jag och några tjejer i klassen var utklädda till 'Cowgirls' och det var faktiskt väldigt kul fast jag drog hem rätt tidigt då vi hade skola dagen efter och så.
Idag så har det vart en väldigt lång dag i skolan och jag slutade runt halv 5 och då drog jag till alle ett tag och sedan hem och åt lite snabbt och efter det träffade jag Jossi och vi har bara chillat hemma hos henne och snackat + druckit te, mys!
Nu sitter jag bara här framför datorn och ska plugga på lite om Arkimedes som jag måste redovisa om imorgon, kul...
 
INSPARK!!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0