Waiting

2012-09-26 | 20:58:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Sitter just nu med datan i knät och balsam i håret vilket jag snart ska skölja ur och sedan ska jag fixa lite te och plugga samhällskunskap. Idag har jag faktiskt bara tagit det lugnt och ätit lite, duschat, kollat tv och varit inne på datorn.
Är så sjukt glad över det faktum att One Direction ska komma till Sverge snart, kommer göra allt för att få träffa dom igen! :D
Igår var jag med Jonte och hans kompisar ett tag, kollade på filmen Devil och hade det mysigt, kom hem runt halv 11 och då beställde jag lite kläder och sånt från den nya H&M katalogen.
väska 199:-
 
jacka 399:-
 
hittar dock ingen bild på tröjan jag beställde men det var i alla fall en hel blå blus
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0