Annandag Påsk

2013-04-01 | 22:11:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Oops uppdateringen från min sida har varit sådär den senaste tiden, ber om ursäkt för det. Igår så var jag i alla fall med Jonte och vi åkte till Hötorget och kollade på bio. Det blev filmen "Hansel & Gretel: Witch Hunters" som jag faktiskt tycker var väldigt bra, jag brukar vanligtvis inte gilla 3D filmer utan får bara ont i huvudet och tycker det är onödigt men den här var väldigt välgjord och man fick lite pilar och träsplitter mot sig bland annat. Ja den var jättebra enligt mig. Efter bion var slut så åkte vi bara hem till Jonte, myste framför en film och sov. Början av den här dagen spenderades hemma hos Jonte såklart och efter att vi sett en skräckfilm, The Unborn, så åkte jag hem och fixade iordning mig + käka middag för att sedan möta upp Emelie och Josefine på gullmarsplan. Vi åkte till Café 60 och fikade och pratade i några timmar och jag kom hem därifrån för en halvtimma sedan ungefär. Nu så tänkte jag kolla runt efter någon mysig film och sedan sova.
 
 Trailern
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0