Biggest loser

2013-04-08 | 21:16:12 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Heej :) Drog ju till tingsrätten imorse och kollade på en rättegång som handlade om våld mot tjäsnteman. Den tog cirka en och en halvtimme. Sen dess har jag kollat klart på batmanfilmerna som jag började med igår, aldrig sett dom förut :o, alltså dom sista med christian bale. tagit en pw med emelie, städat mitt rum och pluggat och nu sitter jag och äter ett litet "kvällsmål" och kollar på biggest loser som har premiär idag. Imorgon ska jag tillbaka till skolan igen, börjar 10.15 och efterdetska jag till gymemt med ammi, tänkte köra lite armar,rygg och mage. Sen ska jag hem plugga,äta och efter det har jag träning mellan 20.00 - 21.45 tror jag. hoppas att jag slutar tidigt för har 2 prov den här veckan som jag mååååååååste plugga som fan till. Har företagsekonomi på torsdag och har inte pluggat ett enda dugg än :s
lättyoghurt med special k, havrefras och kokos :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0