Dagen före fredag.

2013-04-18 | 19:51:53 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Ja den här dagen har även den varit "sådär", lite bättre än gårdagen dock. Jag möglade i skolan tills klockan 2 då jag drog till alleplan och utförde lite ärenden för att sedan bege mig hem. Sedan dess har jag kollat på två filmer, "The Vow" och "Min Låtsasfru", både var helt okej. Nu är det dags för mig att börja plugga lite och det är Historia, Engelska och Italienska som står på schemat, inte så värst kul men jag känner att jag behöver ta tag i mig själv och göra läxorna för en gångs skull.
 
Usch jag har lite ångest över att tiden går så förbaskat fort, det är nu bara 11 dagar kvar till valborg vilket känns helt sjukt och absurt! Kan inte förstå att det snart gått 1 år sedan förra valborg eller att jag varit tillsammans med världens bästa i över 8 månader, allt känns verkligen surrealistiskt.
 
Åh längtar till nästa helg då det blir reunion med gamla klassen!
 
Bild från vår förra reunion!
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0