Diss

2013-04-22 | 18:31:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Måste bara langa fetaste dissen någonsin till vissa svenska "beliebers" ! Vissa verkar ju vara helt dumma i huvudet, förstår inte hur de tänker. T.ex.det stod ju massa fans utanför hans hotell och det är ju bra liksom, trevligt att välkomna honom och så men de efterblivna jävlarna som typ slår sönder justins turne buss när den kommer fram, hur fan tänker ni, tror ni att Justin kommer bara: Ja men gud vad trevliga och snälla fans ni är som bankar och slår på turnebussen åh vilket trevligt välkomnande... Och de patetiska och äckliga tejerna som bölade sönder och tyckte att Justin var "skit respektlös" och inte ens tänkte gå på hans konsert för att han hade mask och bara visade sig i 2 sekunder när han kom fram till hotellet. Ja men det var ju verkligen inte för att alla efterblivna tjejer började knuffas runt som fan och försöka klättra över "stål staketet" som de ställt upp. Såg ju förfan ut som att vissa skulle mörda honom. Jag vet i alla fall att om det var massa människor som försökte hoppa på mig inte skulle jag stanna och bara "gud vad trevligt, jag tror jag stannar här och låter mig mosas av massa random människor, superkul". Förstår att folk blir glada av att se honom men hur kan deras första instinkt när de ser sin favorit idol att hoppa på honom... HUR FAN TÄNKER FOLK?! åhh blir så himla irriterad på alla helt tappade fans. Till alla er superjobbiga fans "This is why we can't have nice things"
tycker fan synd om honom
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0