En 'sådär' dag.

2013-04-17 | 22:10:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Den här dagen har varit riktigt konstig, den har både vart riktigt jäkla bra men samtidigt extremt dålig. Jag fick reda på att jag fick A på muntliga nationella i engelskan vilket innebär ett A i slutbetyg för mig, jag köpte ett par skitsnygga skor och ett par fabulösa solglasögon, jag slutade även en timma tidigare än vanligt och fick min utväxt färgad av Ida och Sally så att jag nu slipper ha bajsfult hår. Nu till det negativa, fick reda på att jag ska ha nationella i italienska vilket kommer bli ett säkert F för mig, asjobbiga människor pekade och stirrade ut min syrra och mig när vi shoppade tillsammans på lunchen, jag förstår att folk lägger märke till att vi är tvillingar men att peka och stirra är verkligen inte okej utan gör bara så att vi känner oss obekväma och nu till det sista, jag fick jag sämre betyg än typ alla i min klass på muntliga nationella i svenska vilket bara känns förjävligt.
 
Den här dagen har varit extremt oproduktiv, jag har bara legat hemma framför TVn och tyckt synd om mig själv sedan jag kom hem från skolan, åh önskar Jonte var här...........
 
Solglasögonen gick på 79:- och skorna på 400:-
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0