:(

2013-04-28 | 16:53:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej, ledsen att jag inte bloggat sen i torsdags men i fredags var jag i skolan sen drog jag hem, fixade mig och sedan vidare till Hannah, Var där med några och sedan drog vi vidare till lokalfesten i festvillan. Var fett lyckat! Den roligaste festen jag har varit på, på riktigt länge. Alla var på jättebra humör och dansade hela kvällen. Kom hem vid 2 och på lördagen gick jag upp 9 åkte till ip och "jobbade" till klockan 1. Sedan vid 6 var det tjejmiddag hos en tjej i min klass, Supertrevligt! Var som sagt där klockan 6 och fick skjuts hem vid 1, satt och pratade i flera timmar och det var så jättemysigt. Idag gick jag upp vid halv 10 och drog till gymmet med jenny och sen åkte jag till och nu har jag sovit lite och ska ta en pw på rullbandet innan jag hoppar in i duschen :) Juste det är jätteskönt att det äntligen blivit vår och varmare men tyvärr blir bloggandet lidannde då jag inte sitter framför datan lika mycket :/
 
2 bilder från lokalfesten i fredags :) 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0