:(

2013-04-18 | 22:27:41 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Bloggade aldrig igår men hade fullt upp då jag hade nationella prov idag, i svenska hade tal om skolan i framtiden. Ingen aning om hur det gick :/ Men jag håller tummarna. Idag slutade jag vid 4 och efter det åkte jag hem, sov och ät och sen vid 7 drog jag på träning, kom hem strax efter 9 och sen dess har jag duschat och pluggat och nu ska jag plugga lite till. Btw är det bara 4 dagar kvar tills jag ska få se justin bieber !!!! känns helt sjukt, är extreeeeeeemt taggad då det är första gången han komemr till sverige på 4 år ! :O slutar 12 på tisdag också vilket är superskönt för då kommer jag ha hela dagen på mig att förbereda mig :) 
myste till det lite extra igår med smält choklad, mango, banan och hallon, suupergott ! :)
4 dagar...
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0