:/

2013-04-09 | 22:46:22 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Sorry för att jag inte bloggat men har verkligen haft fullt upp. Imorse när jag kom till skolan var det första vår företagsekonomilärare sa att vi inte skulle ha några lektioner idag utan vi fick välja fritt var vi skulle plugga så jag och ammi stannade i skolan med några andra tjejer från klassen till klockan 12 och sedan köpte jag och ammi lite lunch innan vi drog till gymmet, Körde bara armar,rygg och lite rumpa och var där i 2 timamr. Sedan drog jag hem, pluggade och sen åt jag lite middag och efter det var det träning igen oh nu har jag precis kommit hem och duschat från träningen och ska plugga lite till innan jag går och lägger mig, godnatt :) 
Bjuder på en bild från nästan exakt ett år sen på dagen, precis när jag fått hem min balklänning :p 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0