Förlåt... igen

2013-04-15 | 00:26:53 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej sorry för att jag inte har bloggat på heeela dagen. Men kan börja att berätta om igår kväl. Var på fest hos jocke som fyllde 20 och det var kul men var ganska trött så jag och jenny drog hem ganska tidigt i alla fall, runt 1. Imorse vaknade jag 11 :O och då fixade jag en lyxig frukost och sen hela dagen har jag bara pluggat, kollat film, haft träning, duschat och pluggat lite till och nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon slutar jaag runt halv 4 tror jag oc hsen har mjag match och sen måste jag duscha och plugga så får se hur det blir med bloggningen men förhoppningsvis bättre än idag i alla fall :) 
här var då min super goda frukost som beståd av ugnsbakad "havregrynsgröt" med choklad smak och vaniljyoghurt och lite blåbär :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0