Fredag.

2013-04-26 | 19:15:01 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Ni kanske har märkt att jag inte bloggat på ett tag men jag har haft mycket att tänka på vilket bloggen då har fått lida för. Ibland får man ta och prioritera lite annorlunda och jag har haft mycket viktigare grejer att göra, usch jag känner mig så jäkla stressad och kan inte skaka av mig obehagskänslan jag har...
Men för att gå över till något helt annat, jag var ju som sagt på en av Justin Biebers konserter vilket var så otroligt mäktigt och coolt! En av de starkaste upplevelserna jag varit med om helt klart!
 
Det har inte hänt så speciellt mycket sedan dess, bara massa plugg men idag så ska jag på klassreunion vilket lär bli väldigt trevligt, saknar min gamla klass väldigt mycket och jag hoppas att kvällen kan få mig opå lite bättre, gladare tankar.
 
stekarbild
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0