Fredag

2013-04-05 | 10:19:13 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hellu, Hann inte blogga igår men hannah sov hos mig och jag åkte till gymmet vid 1 och då åkte hon hem. Mötte malin på bussen och vi körde i cirka 2 timmar. Sedan gick vi till centrum och åt glass och sen åkte vi hem. När jag kom hem såg jag en film och sedan sov jag nån timma och vid 7 hade jag träning. Träningen slutade 9 och då drog jag hem duschade lite snabbt och sen kollad jag film hos emelie med henen och emelie hela kvällen. Idag vaknade jag kvart i 10 av alarmet. Nu har jag ätitit lite fruksot oc h ska strax börja röra mig mot gymmet och köra ett spinnpass :)
min goda glass
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0