Gårdagen

2013-04-17 | 09:54:06 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Igår så bloggade jag inte så mycket eftersom att jag och Jonte "firade" 8 månader vilket betydde att jag åkte hem till honom direkt efter skolan och myste där hela kvällen. Under skoldagen så hade jag 2 nationella, muntliga i engelska och sedan muntliga i svenska och båda gick helt okej, hade kunnat gått bättre men ja som sagt, det gick okej i alla fall. Lite segt dock att jag hade lunch mellan 10:45-13:50 .....
Idag så har jag bara 3 lektioner men 2 timmar lunch så slutar vid 3 och då ska jag träffa Ida och Sally och så ska dom hjälpa mig och färga min utväxt som ser förjävlig ut.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0