Justin fucking bieber

2013-04-24 | 21:20:01 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Bloggade aldrig igår men igår var det i alla fall konsert dagen. Började dagen med svenska nationella som gick helt okej förutom en jävla dikt... Sen köpte jag med mig iskaffe,jordgubbar och vaniljkesella hem och åt till lunch. Fixade mig sen hela dagen och kollade på film och sen vid 6 drog vi in mot Globen. Kom dit vid halv 7 och Justin började kvart över 9 men det var heeeelt underbart. Kunde inte låta bli att gråta lite när han kom ut där i början, men seriöst fatta att jag har varit ett "fan" av honom i över 4 år nu och igår fick jag ÄNTLIGEN se honom på riktigt. Så jävla sjukt! Verkligen en av de bästa kvällarna i hela mitt liv! Så himla avundsjuk på de som ska på konserten ikväll. Själv ska jag i alla fall spendera kvällen på plugg och sen ska jag duscha. Imorgon är det nationelal igen i svenska, uppsatsdelen, mellan 8.30 och 11.30. Känner mig inte alls redo då vi i princip bara haft muntligt i svenska under hela 1an och jag har ingen aning im hur man skriver en krönika och sånt och det måsta man kunna tills imorn...
Inte de bästa bilderna men,men hade bara luren :)
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0