Leeeeedig

2013-04-16 | 18:54:11 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hellu, idag har jag varit ledig och började dagen med att jag gick upp klockan 10 och slängde ihop en frukost av bananpannkakor och blåbärssmoothie. Sedandrog jag till gymemt vid 11 och köttade mage, ben och rumpa i en och en halv timme, superskönt och sedan följde jag med ammi till centrum och sedan tog jag bussen till centrum. Åhhh hon åkertill gran canaria imorgon så himla avundsjuk ! Men sedan åkte jag hem, fixade lunch som var ugnsbakad chokladbollsgröt haha, är faktiskt jättenyttigt trots namnet och gott ;) Sen dess har jag bara pluggat juridik och svenska. Har en juridikrapport som ska in idag en juridikuppsats som ska göras imorgon och nationella tal i svenska på torsdag, så himla mycket plugg ! men nu ska jag gå ut på en pw med emelie och sedan ska jag fortsätta plugga :p 
chokladbollsgröten och vaniljyoghurt med kakao och russin i :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0