Lördag

2013-04-13 | 17:22:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Igår så möglade jag i skolan och hade den värsta dagen på hur länge som helst, precis allt gick fel och jag mådde allmänt piss.På kvällen så klarnade mitt humör upp jag drog på fest med Sally, Ida, Malin, Emelie, Olivia, Jossi och Emin. Det var Jontes kompis som hade festen och det kanske inte var det bästa trycket men jag hade det riktigt trevligt med massor av sköna människor. Jossi sov sedan hos mig och vi var hemma runt 2 och gick då och la oss. Idag så vaknade vi, käkade frukost för att sedan åka in till stan. Jag fick med mig hem en kjol och topp från Topshot + en hårfärg. Tyvärr fanns inte den färg som jag egentligen ville ha på toppen i min storlek så det blev en blå tröja istället för grå men jag är nöd ändå. 
 
Jag kom hem för drygt 1 timme sedan och har bara druckit smoothie och myst framför datorn. Ikväll blir det en till utgång och jag hoppas att det kommer bli lyckat fast än att jag inte är så jättetaggad just nu.
 
 
 
149:- för toppen och 269:- för kjolen har jag för mig att det blev
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0