//Madde

2013-04-06 | 20:40:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Lördag idag och den har spenderats med shopping i Nacka bland annat. Jag började dagen med att käka frukost och kolla på supernatural och sedan fixade jag iordning mig och mötte upp Jossi på alleplan. Vi åkte till Nacka forum och shoppadr lite, aka jag köpte en concealer och en ansiktskräm. Lite surt att jag hittade världens perfektaste väska och så fanns den bara i svart och inte brunt som jag ville ha...Men efter jag kommit hem från Nacka så spelade jag lite spel med min lillebror och sedan åt jag middag, packa en väska och drog hem till Jonte där jag är nu. Jag ska sova här så lär inte bli mycket mer uppdatering från mig.
Fina Jossi idag!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0