Måndag 29/4

2013-04-29 | 16:47:12 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Jag har inte bloggat på ett par dagar igen men som jag skrev i fredags så har jag haft mycket att tänka på. I fredags var det reunion med gamla klassen vilket var otroligt lyckat, åhh vår gamla klass är fan bäst! Jag kom hem därifrån runt 2 och gick då direkt och la mig. På lördag så åkte jag och träffade Jonte under dagen och vi gjorde massa olika saker och sen senare på kvällen så åkte jag hem till Malin och träffade henne, Kalle och Hampus. Vi snackade bara och badade lite jacuzzi.
Hela söndagen spenderades med att plugga vilket som ni nog förstår var otroligt tråkigt och den är dagen har även den varit tråkig då jag bara har möglat i skolan.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0