min lördag+söndag / J

2013-04-08 | 07:16:59 | Kategori: | 0 kommentarer
Från fredagen till lördagen sov jag hos min moster och morbror och hade supermysigt :) åkte hem till 1 på lördagen då vi skulle på födelsedagsfika för min ena kusin. på kvällen drog jag på fest med några och sedan sov jag, Hannah, jossan och malin hos malin. dagen efter åkte jag hel så fort jag vaknade vid 12 och sedan sov/pluggade jag non stop hela kvällen förutom en halv timmes springrunda och duschning så hade ingen tid till att blogga. Idag är jag ledig men ska strax åka in till Stockholms tingsrätt och kolla en rättegång som vi fått i uppgift i juridiken att göra på "fritiden". Men bloggar när jag kommer hem.

lördagskvällens outfit

jag igår innan springturen

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0