Pluggis

2013-04-15 | 23:17:31 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej,hej, idag vare först somsagt skola och sen match och efter det dusch och massa plugg. Har faktiskt fått massvis gjort så är i princip klar med allt förutom uppsatsen som ska göras på onsdag, Imorgon är jag ledig och planerna var från början att jag och emelie skulle äta frukost tillsammans, besöka kumla och sedan sola på hennes tomt då det i torsdags visade att det skulle vara 16+ och sol imorgon men verkar inte vara så länge... Blir i alla fall frukost tillsammans och kanske en pw och sen ska jag gymma och plugga ännu mer :) 
Bjuder på en halv suddig bild på mig och madde från i somras :) Åhh ge mig värme nu !
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0