Sammanfattning av helgen

2013-04-21 | 17:48:36 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
I fredags så träffade jag Jenny och ursprungsplanen var att bara chilla hemma vilket vi gjorde tills halv 11 då min syster ringde och frågade om vi inte ville komma på fest och det tackade vi inte nej till. Sedan kom jag hem runt 2 och gick då och la mig. Igår så kollade jag 2 avsnitt av Supernatural och sedan åkte jag hem till Jonte och så sov jag även där, vi gjorde inte något speciellt utan myste bara som vanligt. Jag kom hem därifrån för drygt 30 minuter sedan och ska nu se ett avsnitt av Superntural, äta, träna, duscha och plugga. Jag har inte mycket mer att skriva om så tänkte avsluta mitt inlägg här, hejdå!
 
Jag och Jenny i fredags (tagen från min instagram)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0