Seriepremiär

2013-04-21 | 22:35:03 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hellu. Igår var jag bara hemma på kvällen och kollade på how i met your mother, hade ont i huvudet så kände inte för att göra någonting plus att jag ville vara utvilad till dagens match. Superfint väder idag och det var riktigt härligt att spela match, tyvärr förlorade vi med 3-0 dock borde de första 2 målen inte hänt, det enva var på en straff som det andra laget bara fick för att deras tränare skrek åt domaren... surt. Men, men tyckte i alla fall att det gick bra för mig och jag gjorde mitt bästa. Kom hem vid halv 6 och sen dess har jag duschat, ätit, sovit och kollat på partaj och snart tänkte jag gå och lägga mig. Känns helt sjukt att justin bieber är i sverige just nu !:O han har dock varit det hela dagen men jag har fortfarande(!) inte fattat det... så himla taggad tills tisdag !:D Sorry för att uppdateringen varit så dålig den senaste tiden från min del men har haft fult upp i skolan och varit sjukt trött men från och med imorgon kommer jag att blogga som vanligt igen.
slängde ihop en jordgubbssmoothie av jordgubbar, kvarg och lite apelsinjuice såhär på kvällen, supergott!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0