Sköööööönt

2013-04-12 | 10:20:16 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej på er, Har precis haft juridikprov och det kändes bra, just nu har jag håltimme vilket är asnajs, ska bara chilla och fixa lite med mitt svenska tal :) Vet inte riktigt vad som händer ikväll men imorgon har jag i alla fall avslutning med fotbollen och på söndag har jag match så ska nog ta det ganska lugnt i helgen :) Kommer nog även behöva plugga lite då jag har muntliga nationella i svenska nästa vecka och en juridik uppsats. Kommer dock vara ledig på tisdag och det stod att det skulle vara 16+ och sol då så kommer säkert försöka sola lite utomhus då haha :) 
haha hittade denna bild på min lur från förra helgen, inte den finaste men vem bryr sig :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0