Studiedag

2013-04-08 | 13:45:43 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Idag medan dom flesta börjar skolan igen så har vi på värmdö gymnasium studiedag vilket känns riktigt skönt. Sista dagen på lovet tänkte jag spendera med att bara ta det riktigt lugnt innan all stress början igen, jag kommer  ha otroligt mycket i skolan de närmsta veckorna. Till exempel så har jag 2 hemexaminationer som ska in på fredag, blir väl 3-4 sidor som ska skrivas på vardera och sen är det även nationella proven som startar.
 
Igår så vaknade jag upp hemma hos Jonte och vi låg bara i hans säng hela dagen och kollade på film, The Crazies och Men In Black 3. När jag sedan kom hem vid halv 8 så myste jag framför datorn med lite smoothie, såg ytterligare en film och sedan sov jag.
 
Nu ska jag fortsätta med att chilla och min kväll kommer nog inte se så speciell ut, kommer ta en lång dusch, förbereda inför skolan och läsa i en bok som jag har i läxa tills imorgon.
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0