Tja bloggennnnnn

2013-04-04 | 16:35:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
I tisdags så sov jag hos min moster och vi åt supergod middag + efterrätt, kollade på Pirates Of The Caribbean, spelade massor av ballongfotbolloch gjorde andra roliga saker. Jag kom hem därifrån runt kvart över 3 och skyndade mig då in i duschen och fixade mig supersnabbt för att sedan åka till Jonte. Vi tog det bara lugnt och firade även hans lillasyster som fyllde år. Jonte som är världens piggaste människa somnade redan vid 11 så kvällen slutade rätt tidigt. Idag så har vi myst framför tvn, ätit frukost och suttit ute i solen och haft det trevligt.
 
Jag kom hem för en stun sedan efter att ha gjort några ärenden och gått en liten promenad. Nu så ska jag kolla på det nya avsnittet av Supernatural som kom ut igår och sedan äta middag. Kvällens planer är inte ännu bestämda men det lär bli en lugn kväll i alla fall.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0