2013

2013-12-25 | 12:05:24 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Åkte utomlands med bara kompisar
 
Hur har ditt 2013 varit? 
Man brukar säga att året man fyller 17 är ganska dött och det har det verkligen varit, har känts som ett mellanår på något sätt. Känns som att jag hela året har försökt förbereda mig inför nästa år. Det här året har jag fokuserat mycket på mig själv, gjort sådant som får mig att må bra, har t.ex. lagt ner väldigt mycket tid på träning. Jag har haft många glada ögonblick men samtidigt nästan fler tråkiga så detta har nog varit det segaste året på länge.
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? 
Jag hoppas det i alla fall, Blir 18 och har redan lite planer inför sommaren. Sen så kommer jag även börja 3an vilket känns så jävla skönt då 2an varit supertufft hittills.
 
Vad är din största framgång 2013?
Skulle nog säga träningen och fotbollen och lite skolan då jag i princip fått de betyg jag strävat efter.
 
Blev du kär i år? 
Nej, har helt enkelt inte haft tid med det, som jag sa tidigare har jag fokuserat mycket att jag själv ska må bra först och främst och tror att det är en viktig del när man blir kär, om man ska trivas med någon annan måste man trivas i sig själv först.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 
Gud kommer typ inte på något specifikt , men kommer i alla fall aldrig glömma justin biebers konsert, magaluf och alla andra ögonblick när jag varit riktigt lycklig.
 

Bästa köpet? 
Oj, vad svårt får nästan säga mitt gymkort då jag spenderat en stor del av året där, Det är i alla fall inte min nya vinterjacka som jag bara kunnat använda en enda gång på grund av att det aldrig blir kalalr än 5 plusgrader typ.
 
Vad spenderade du mest pengar på? 
Har inte spenderat så mycket i år då jag en stor del av året mest försökt spara så jag vet faktiskt inte :p

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? 
Watch out for this, Hey brother och Wrecking ball.

Vem har du umgåtts med mest? 
Emelie olsson
 
Hur många kysste du? 
Hmm har ju inte varit ute så mycket i år men tror att det är 5 st om man räknar de som varit hyfsat seriösa.
 
Har du haft ett förhållande under 2013? 
Nepp
 
Vad önskar du att du gjort mer? 
Tagit det lugnt, har ställt ganka höga krav på mig själv det här året och varit ganska stressad så har inte tagit det så lugnt vilket jag ångrar.

Vad önskar du att du gjort mindre? 
"Överanalysera", har fokuserat för mycket på konsekvenser och överanalyserat alldeles för mycket vilket tyvärr troligen har gjort att jag gått miste om några roliga minnen.

Bästa minnet från 2013? 
Sommaren var underbar ch det var extremt bra väder och sen var jag ju även utomlands då :)
 
Vad gjorde du på din födelsedag? 
Jag kommer faktiskt inte ihåg :s  så antar att det var det vanliga typ var med familjen eller kompisar :)
 
Vad fick dig att må bra? 
Mina vänner, familj och fotbollen.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 
Inte tänka så mycket och om jag vill göra något så ska jag bara göra det. Inte bry mig om vad andra tycker och säger utan fokusera på att vara lycklig. Helt enkelt ta för mig mer.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0