2:a advent

2013-12-08 | 17:48:30 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Idag är det då andra advent vilket innebär att det inte är alltför lång tid kvar till julafton och lov vilket känns otroligt skönt då jag verkligen behöver en paus. Under tiden som jag inte har bloggt så har inget speciellt hänt utan jg har mest pluggt då vi har väldigt mycket i skolan just nu. Har såklart även umgåtts lite med Jonte och ompiar men framför allt så har min tid gått till att studera vilket även är något som jag måste göra ikväll. Idag så hade vi våran årliga tradition med julpyssel hos min moster, vanligtvis brukar den infalla på första advent men i år så kunde inte alla då så vi tog det idag, andra advent, istället. Jag sov hos Jonte igår så han följde också med och v hade det jättetrevligt. Men nu måste jag skriva en läslogg så hejdå!
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0