Dålig uppdatering

2013-12-04 | 10:12:51 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Dåligt bloggande från min sida men de senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt bli av med min förkylning. Har verkligen mått skit och har haft asont i min hals och mina lungor. Har såklart varit i skolan dock men utöver det har jag inte lämnat huset. Idag känenr jag mig äntligen lite bättre så efter skolan idag ska jag till gymemt och köra lite rygg och armar och fan vad jag har längtat. Har haft alldeles för mycket överskottsenergi nu när jag inte tränar så har verkligen inte kunnat ligga/sitta still utan sitter typ och sparkar med mina ben hela tiden. 
en bild på hur min lördagskväll spenderades
även en bild på mina naglar som tyvärr inte ser ut såhär längre då jag fixade om dem igår 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0