Dan före dopparedan

2013-12-23 | 20:48:37 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Julafton imorgon och har i princip inga julfeelings alls vilket känns lite segt :/ En stor anledning till detta är den lilla mängd snö vi har, alltså absolut ingen alls. Sen är det ju även 5 plusgrader ute varje dag :s Den här helgen har jag i alla fall tagit det lugnt. Idag gick jag upp tidigt, eller vid 9, för att glida iväg till gymmet och köra lite mage såhär dagen innan man ska proppa i sig mängder med julmat i flera dagar. Kom hem strax efter 12 och vid 1 kom min mormor och kusin över och min mormor både färgade och klippte mitt hår medan kusinen lekte med min lillebror, eller lekte och lekte de spelade tv-spel..m Jag är i alla fall super nöjd och kände att det var dags att fräscha till håret nu lagom till jul och nyår. Sedan dess har jag inte gjort så mycket,kollat på mortal intsruments som jag faktiskt redan sett men nu har jag läst alla böcker så ville se den igen. Juste kan berätta att jag läst alla de 5 första böckerna i mortal instruments serien nu på exakt en vecka... När jag väl börjar läsa kan jag inte sluta och det kunde jag definitivt inte med dem här då jag tyckte att de va superbra allihopa så nu är det bara att vänta till den sjätte och sista boken släpps någon gång i mars nästa år och sedan även på att den andra boken ska släppas på film som den kommer göra någon gång nästa år. Har inte läst böcker på länge på grund av att det har varit mycket i skolan men jag har alltid varit en person som älskar att läsa ända sedan jag lärde mig att läsa i typ ettan.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0