Onsdag

2013-12-18 | 11:52:28 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej, snart jullov, bara 2 och en halv skoldag kvar och jag längtar så mycket. De 2 senaste dagar har jag bara varit i skolan, spelat fotboll och gymmat. Idag började jag skolan 11 och sen slutar jag 14:30. Efter det ska jag till gymmet och köra lite rygg och armar. Imorgon blir det skola igen och sen blir det gymmet och köra "legday". Mindre än en vecka kvar till julafton och inte en enda snöflinga ut, känns lite segt och har även inte hittat någon nyårsklänning som jag vill ha, de jag hittar finns itne i min storlek :s Men,men.
En bild tagen från nästan exakt 1 år sen på dagen
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0