Tråk

2013-12-16 | 09:07:22 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Dålig uppdatering från bådas sidor men det händer inte så mycket just nu, sista veckorna av skola innan jullovet och det enda jag har gjort i veckorna är träna och plugga och bara ta det lugnt. I fredags drog jag, malin och emlie på fest hemma hos lucas. Det var kul och det var många där. Var där hela kvällen och kom hem runt halv 3 kanske :) I lördags tog jag det lugnt hela morgonen och sen vid 2 så åkte vi på släktfika för min kusin och vid halv 4 så åkte jag, pappa min lillebror och min faster till heron city där vi åt middag och kollade på Hobbit del 2. Den var superbra dock lite irriterande slut då den slutar mitt i så nu måste man gå och vänta på del 3 i ett år till... Igår så plugagde jag matte hela dagen och på kvällen så hade jag träning.
Bjuder på 2 bilder från i fredags
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0