Blää livet suger

2013-02-25 | 18:59:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Väldigt positiv rubrik, jag vet. Jag är så sjukt trött på det mesta nu för tiden, jag saknar motivation till precis allt och man kan väl säga att det känns som att jag just nu går i en stark motvind. Det värsta är känslan av att känna sig sviken och att inte kunna äta ordentligt, knappt överhuvudtaget. Aja någon som är sugen på att joina mig ikväll och tröstäta massa naturgodis?
Nehe får klara mig själv då.
Idag så har jag fikat med Emelie i stan och haft det mysigt. Sedan har jag inte gjort så mycket mer, jag tänkte försöka jobba lite på en examination i geografi som ska in efter lovet men det är tveksamt om jag orkar och så tänkte jag som sagt köpa naturgodis men det är tveksamt om jag orkar det heller.
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0