Dagen efter alla hjärtans dag

2013-02-15 | 18:04:49 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Fredag idag och mina planer för kvällen är lite osäkra men ska nog träffa Emelie och Emin. Den här dagen har varit värdelös hitills då jag har haft både prov i Historia och Italienska och det gick inte bra på något utav dom, jag är rätt säker på att jag till och med får IG på italienskan..
Igår så var det alla hjärtans dag och den spenderades som ni nog förstår med Jonte. Vi åt middag oc sedan åkte vi hem till mig och han hjälpte mig att plugga ett tag och sedan åkte han hem och då pluggade jag lite till. Nu låter det som att jag pluggade jättemycket men det var nog bara en halvtimme allt som allt vilket såklart är orsaken till varför det gick så dåligt på mina prov idag.
Men nu hade jag tänkt att ta en liten tupplur så att jag orkar med den otroligt vilda kväll som väntar mig.
 
LOOOOOOOOOOOOOOOL
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0