Gårdagen

2013-02-02 | 14:16:27 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej bloggade aldrig igår men var supertrött och hade inget att skriva. På kvällen var jag i alla fall med jossan och emelie hemma hos mig. Idag har jag duschat och fixat mig och ska snart åka in till stan för att fika med gabbi och madde och ikväll är jag taggad på att festa men får se vad som händer, ska i alla fall äta middag hos emelie med henne och malin :)
 
Tänkte att jag kunde visa vilket smink jag använder och även en liten facelook :) 
1. Loreal ansiktskräm som jag alltid använder under mitt smink då jag blir så torr under vintern
2. BB cream, Nästan som foundation men inte lika täckande utan låter huden "andas"
3. Concealer (använder bara ibland)
4.Solpuder HM
5. "Rouge" Isadora
6.Mineralpuder
7.Ögonfransböjare HM
8. Mascara från isadora och Lancome
9. Ögonbrynspenna HM
ful bild men bjuder för att visa hur sminket blir :p
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0