Gokväll

2013-02-10 | 21:24:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Cup idag då, är väl nöjd men tänkte börja berätta om gårdagen. Åkte ju till stan och fick med ett par jeans hem so jag visar lite senare. Sedan åkte jag hem åt och vid 7 kanske åkte jag och emelie hem till oliver och simon kom också, vi spelade spel och snackade sen strax efter 10 drog vi till sergel och de hämtade ut biobiljetter till sig men jag kunde inte följa med eftersom att jag hade cup idag och bion började 23:20 och var nästan 3 timmar lång. Plus att madde har den på datan så tänkte kolla på den hemma, filmen hetet Django. Men när bion började åkte jag hem istället och sen idag var det cup i järfälla. Började med grupp spel då vi förlora första med 0-1, vann andra och tredje med 2-1- och 5-2 och sen var det semi ooch då vann vi med 3-1 och sen i finalen förlorade vi med 1-2, tyvärr. Är supernöjd ändå då vi trots allt bara spelat tsm i lite mer än 1 månad och jag har inte varit med på en enda inomhusträning på över 1 år. Vi var lite sega i första matchen men sedan fick vi upp ett sjukt bra spel och vi selade helt enkelt bra fotboll. I finalen spelade vi dock inte ika bra men tyvärr mötte vi nog ett av stockholms äckligaste lag, Nacka någonting. Supervidriga, respektlösa, ingen som helst teknik utan kör bara på fult spel och fula tacklingar. Domaren var även sjuuukt dryg och lekte jättemycket och skulel vara kaxig, hahah pajas... Aja kom hem halv 5 och sen dess har jag ätit och sovit lite i omgångar och nu vaknade jag och tänke blogga lite :)
silver
nya byxorna
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0