Gymdag

2013-02-26 | 17:22:47 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hellu, Asskönt gympass idag körde i ca 1 och en halvtimme men hade redan brutal träningsvärk i rumpan efter igår och även i magen men köttade i alla fall. Aldrig varit så slut i magen som jag var idag, helt sjukt. Men det är bra kanske får en liten tvättbräda snart ;) Nej då men kom hem vid 3 och sen dess har jag ätit, kollat på One Tree Hill. snackat med min syrra och duschat. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer men ska i alal fall ut och äta med malin och emelie på nån fancy pizzeria haha, kommer bli asgott ! Men jag tänkte strax börja göra mig i ordning och sånt så kommer upp en facelook och outfit lite senare :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0