Gymmet

2013-02-05 | 23:01:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej,hej. Gick bra på matten och vi fick sluta lite tidigare vid 20 i 4 och då ddrog jag och ammi till gymmet mötte jenny där. Körde bara 10 min på rullbandet idag coh sedan styrka då jag sprang igår suuperskönt, körde standard helkroppspass + lite extra squats med extra vikter. Jag och jenny tog en pw hem och det tog väl cirka 2 timmar att gymma och 20-25 att gå hem. Sedan var det bara att duscha äta pch plugga matte och nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det Onsdag och en lång dag, slutar vid 5 ch då drar jag till gymmet så kommer hem ganska sent. men godnatt på er:)
spännisbild från photoshooten
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0