Hiss&Diss

2013-02-07 | 19:11:02 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
  • Naturgodis, så himla super duper gott, kan verkligen inte få nog och särskilt kokostoppar med yoghurt. Smakar typ precis som vitchoklad med kokos och jag älskar vitchoklad och kokos. Synd bara att dte är lite dyrare men,men.
  • Geordieshore, Så jävla bra och så jävla underhållande! Sjuuukt sköna människor hahahha. Har sett alla avsnitt alla säsonger, går på mtv nu men jag har kollat det på datan.


  • Att det är så jäävla halt, ramlade 2 (!!) gånger idag hahah. Först imorse när jag och madde skulle springa till bussen så halkar jag och ramlar rakt på rumpan så gav jag min väska till henne så att jag kunde borsta bort snön och sen när jag ska ta den ramlar hon istället, hahha var så jävla kul. Sen sprang båda bölandes/skrattandes till bussen och hann precis i tid. Sen när vi kommer till skolan så har vi fortfarande bråttom så är det en liten trappa som man ska ner för och jag tyckte den såg jätte hal ut men madde bara nej vi kör så sprang hon ner och hon hade converse och jag som hade uggs då bara men då klarar jag det också så ramlar jag rakt på rumpan och glider ner för trappan och tappar min mobil i snön och blev helt snöig igen. Så jävla kul så då började vi asgarva igen eftersom att vi redan ramlat haha.
  • Att tiden går så snabbt, seriöst veckorna typ "flyger" förbi. Känns som att det var alldeles nyss det var nyår och nu är det snart sportlov, lr om typ 2-3 veckor men hahhah. Men tiden går verkligen assnabbt och gud vad jag längtar tills det blir varmt och snön försvinner.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0