Hola

2013-02-13 | 19:06:22 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Onsdag och planerna för kvällen är att plugga galet inför mina prov i itaienska och historia på fredag och sedan ska jag även träna lite och duscha. Dagen har varit rätt lång men helt okej faktiskt för att vara en skoldag. Jag åt lunch med Jossi vilket var väldigt mysigt, jag har saknat henne jättemycket då hon har varit sjuk ett bra tag. Men vi åt, eller ja, jag åt på donken och sedan kollade vi runt lite på H&M och BIKBOK och jag fick då med mig den koftan/tröjan som jag la upp bild på här igår, är suuuuuuuuuupernöjd hihi! Sedan så har jag bara då möglat i skolan och jag slutade halv 5 och åkte då hem och snart börja med kvällens schema haha.
 
lol olika stora ögon
 

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0